Skip to main content

OFFICIEUZE VERKLARING, LOGOPEDIE SPREKEN


Ik heb, er-over na-gedacht:
Ik kan, gewoon niet, spreken, de paar woorden, die ik, noe kan, daar heb, ik jaren over, gedaan. Ik zou, willen voor-stellen, kom over twee jaar, weer ns, kijken.
Ik wil, me focussen, op fysio-therapie.
Van-daag, heb ik, trouwens, n extreem slechte dag, qua spreken, heb ik, bemerkt.

Ik begrijp, alles, dat = het punt niet. Op papier, kan ik me, goed uit-drukken.
doe ik, altijd, ben niet zo snel
maar het, kan ook zo. Ik vind, de stem, van de, light-writer niet mooi, & hij =, groot.

Gsm, met touch-screen, hoe heet da? Dan ga ik, m down-loaden.
Da ik, daar niet, aan gedacht heb.
Logisch toch


niet heel makkelijk, oefening baart kunst
Texttospeech
= ook, maar het = n computer-stem
Maar dat, heeft jaren gekost, dus ik, dacht laat ik, me concentreren op fysio
De s = moeilijk
Hmmhmm, maar het = moeilijk
Da lukt, wel
Ik dacht het, & toetsen, & kleiner?
Liever kleiner, die heb ik op t.v. gezien, ik dacht, nog goh das handig. Ik zeul, me n ongeluk. Dat ben ik, glad vergeten
Samsung j6

Comments