Ze vroegen, hier net nog, bij de, fysio, zet jij (U), toch n, paar stapjes, Sandrina? Hmmhmm, ja gaat niet zo heel flitsend, maar inderdaad, ik zet, n paar stapjes, knikte ik, trots. Helaas, wel met, de verschijnselen, van n, dwars-laesie. Noe, schat ik, mijn kansen, ook niet, zo hhog in, zonder dwars-laesie, maar toch. Ik heb, glad geen dwars-laesie. Misschien, Daan kan, da er, ns af?
Tja net, was het, niet helemaal. Van-middag was het. Ik wist, eigenlijk niet, wat ik hoorde. Maar en-fin. Hij vroeg dus (echt waar, ongelogen): ik had, het telepathisch, over Chem-trails, of ik ook, wist waar, de grote wolken, van-daan kwamen. Dus ikke uitleggen: dat ik, bij Aardrijks-kunde, had geleerd, dat het grond-water verdampt, & dat er dan, regen-wolken ont-staan. Ik dacht nog, wat n wonderlijk proces, eigenlijk. Daar-na dacht ik, ''idioot, tegen wie denk jij, eigenlijk precies, da je het hebt?'' Ik kan, nog wel, 100 x, in n rol-stoeltje zitten. Ik ben, niet achterlijk! Princess, de Cock.
Comments
Post a Comment