Skip to main content

PERS-CONFERENTIE RUTTE, & DE JONGE

Ik viel, halverwege, in Rutte. Of hij, iets bellangrijks zei? Ik zou, het mn God, ook niet, weten. Bij de, Jonge, heb ik, wel op-gelet. Die was aan het, wauwelen, over verpleeg-huizen. Dat ze ''heel druk bezig'' waren, met het, bekijken van het versoepelen van de bezoekers-regeling. 

Bekijken? Het zal, wel aan mij, liggen. Missschien, = n lease-cavia leuk, in de tussen-tijd?


U.

Comments