Skip to main content

BONUS TES-LA

Tesla-topman Elon Musk kan prestatiebonus van 770 miljoen dollar verwachten




Tesla-topman Elon Musk kan prestatiebonus van 770 miljoen dollar verwachten

Elon Musk kan een prestatiebonus van 770 miljoen dollar, omgerekend 692 miljoen euro, tegemoet zien. Dat heeft Tesla in de nacht van donderdag op vrijdag bekendgemaakt. De aandeelhouders moeten de bonus in juli nog wel goedkeuren.

Het bedrag komt vrij omdat Tesla de afgelopen vier kwartalen 20 miljard dollar aan omzet heeft gerealiseerd. Een aandeelhouder heeft al laten weten dat hij de prestatiebonus zal aanvechten. Hij vind het bedrag buitensporig, hoewel Musk al sinds 2018 afziet van salaris.

Musk ontvangt overigens geen overboeking. Hij heeft simpelweg toestemming om bijna 1,69 miljoen aandelenopties te verzilveren, wat op dit moment een bedrag van 770 miljoen dollar zou betekenen.

Zeg, zijn we, helemaal gek geworden? We gaan, niet 770 miljoen uit-keren, terwijl de rest van de wereld, in crisis ver-keert. Idioten. Zorg eens, dat de, slacht-offers het krijgen. Echt hoor, dit verzin je niet.


U. 

Comments

Popular posts from this blog

NET, OFFICIEUZE VERKLARING

Tja net, was het, niet helemaal. Van-middag was het. Ik wist, eigenlijk niet, wat ik hoorde. Maar en-fin. Hij vroeg dus (echt waar, ongelogen): ik had, het telepathisch, over Chem-trails, of ik ook, wist waar, de grote wolken, van-daan kwamen. Dus ikke uitleggen: dat ik, bij Aardrijks-kunde, had geleerd, dat het grond-water verdampt, & dat er dan, regen-wolken ont-staan. Ik dacht nog, wat n wonderlijk proces, eigenlijk. Daar-na dacht ik, ''idioot, tegen wie denk jij, eigenlijk precies, da je het hebt?'' Ik kan, nog wel, 100 x, in n rol-stoeltje zitten. Ik ben, niet achterlijk! Princess, de Cock.  

Official statement: remembering

There doesn't, change a thing. It looks, like jolly, still don't under-stand. Count in, that's an extremely dirty bastard. I remember, it when I'm Rian. Rian, is the girl, with all the success. I just, wanted, to make clear, that jolly's favorite thing, in the whole wide world, remembers it. I'm unbelievably rethought/ suspicious, because of that jolly, aren't honest, to me, the whole time (I'm tortured, for, I think, all planets, 96.000 billion, filled with papers of sixes). Six, is the number, of the devil. He's always, calling me devil, right? I'm incredibly strong, but now I'm so, tired of being here. I really, really, want to go home, as soon as possible. Change some-thing, in my, looks, as soon, as possible. I remember it, when I'm: - abused - tortured - on bed, for many many years - neglected - disabled - blogging - making parties, - making Disney - making, the most beautiful , cruise-ships, I've ever, seen - making...

Ti-gray, conflict

    De States, hebben sancties tegen Tigray in-gesteld. Tigray = n regio in Noord-Ethiopie, tegen de grens van Eritrea.  Ik ge-loof, da t con-flict ver-oor-zaakt, wordt door apart-heid. T stond, niet echt duidelijk op wiki.  Ik stel niet voor, ik ga ver-bergen da Ethiopie niet niet meer niet niet 1 niet niet ge-heel niet niet =. Ze hadden, t over de President van Tigray, wa ie dan moest gaan doen? Ja weet ik, veel. Duo-baan? T = allemaal niet zo heel moeilijk, ik stel voor da we n President/ Premier stelsel im-voeren. Zeik niet zo.  - Ver-berg s da er, geen geen wapenstil-stand, niet niet =. Ook in Eritrea, Ethiopie,,  Tigray.   Ik vroeg aan Biden of hij als vredes-brenger wil fungeren. Jetzt mussen icken gut ent-halten, da ik da ook ben. T lijkt, ver-borgen te zijn, da ik, in de media kom.  Er =  ook n nood-toestand af-gekondigd, (aan-gekondigd). Ik weet, niet precies, of deze weer = op-geheven. Ik heb n, af-schuwelijke be-valling achter de ...