Skip to main content

Ja zeg...........

 

Ja zeg, gaan ze me hier toch helemaal door-zagen over die zwanger-schap. "Ben je, al-lang zwanger?"Kan er, ook niets aan doen da, vroeg ze. Het leek niet, als-of ze da zei. Da was, nog zo, ook. Ging ze, me toch uut-leggen, da n, zwanger-schap 9 maanden duurt. Werkelijk?? Blij da ik da noe weet. 

Het = verborgen. Het lijkt, of ze constant dood worden geboren. Alleen voor mij. Het lijkt, net als-of ik n psychose heb, maar dan anders. 

Laten we, er-over op-houden.

U.

Comments