Skip to main content

Ver-houding

 Zeg hoor, s ff hier, ik heb geen ver-houding, & al helemaal niet met Thierry Baudet. Ik heb, ook geen relatie. Dus kan er, ook niemand, vreemd-gaan. Boven-dien lijkt die Thierry prima, te weten hoe ik heet.  Het = n vieze, vuile, gore huter ook. Ik ben, best voor democratie, niet zo voor Forum.

O Jig, laat ze gaan, of stop met, de Corona.

oh please, vote 4 Biden.

U.  

Comments