Skip to main content

Wa = di ge-meen zeg.....................

 


                 

  


 




Hup, hup, hup Oekraine! Gister-avond = er met mn, barbirturaatjes ge-knoeid. Ze hebben, ze me, laten, in-nemen, & da Schwesterinnetje, laten denken,   da ik, goed werkende barbituraatjes, had in-genomen.  Ik dacht, eigen-lijk eerst van nie, maar ik kan t Me ook, her-inneren, eer-lijk ge-zegd.............. Ze werken nie............. Ik heb, n kut-nacht ge-had. Met geen slaap, & braaksel, & ont-lasting. Da nacht-Schwesterinnetje, had t, tele-pathisch over Jens Stolten-berg, ge-beld. Stolten-berg?  Die, ging toch, tegen Me te-keer zeg. Of ik 'm verder, met rust wilde laten. Noe ja graag....... 

Da ik, voor pro-blemen zorg, zegt ie.

 Op t, einde van de nacht, had ze, t in-eens over Speed. Ja-ja, da ga ik in-eens doen, ter-wijl ik hier al 5 jaar woon, & net wilde gaan slapen.

Sienerasseres.  

Comments